2013年7月27日 星期六

SmoothShapes - Useless

早幾日在elyze 的 facebook 發現了這個介紹 -22% 脂肪? 真係得? 再睇落去見到佢真係會cut 走脂肪細胞, 我自己係理科人, 我知道要瘦就要脂肪細胞死掉才能瘦, 脂肪細胞就算縮小, 仍會有機會發大, 再肥多次

就好像你身邊既朋友食極都唔肥, 但你食小小都肥呢個道理, 因為你既
脂肪細胞比人多



由美國哈佛大學醫學院科學家團隊研發的冷凍溶脂技術,透過非侵入性的低溫療法,令脂肪細胞自然凋亡。冷凍溶脂主要針對腰腹及大腿內側難減位置的脂肪細胞,只需一次療程,
毋須開刀或注射,亦沒有康復期,輕鬆一小時就能令治療部位的脂肪層變薄達22%,擊退就算節食做運動亦難以消滅的頑固脂肪。技術獲美國食品及藥物管理局FDA認證,絶對安全
有效。推出至今,全球已有50萬真實個案,超過90%用家滿意效果。


其實我好想試下呢個終極減肥儀器, 其他公司儀器對於我來說, 一點效果也沒有

當然希望PR 可以搵我去試, 好想好似其他blogger咁, 可以得到sponsor 去試呢個終極減肥儀器 因為其他公司儀器說白d, 真係無料子到, 浪費金錢及時間


而家點運動同節食都總有一d部位係「死脂肪」(頑固脂肪),要針對呢d死位(局部消脂)我出盡法寶都無辨法




I received call to have a free trial (I thought they are so good to let me try coolsculpting, but I am wrong).  They offered me to try SmoothShapes for 20 mins.

But it is still useless......... nth is improved



沒有留言:

張貼留言